Remy Sapuletej

Nanlite ambassadeur Remy Sapuletej begon zijn carrière als grafisch- en webdesigner. In die hoedanigheid werkte hij veel met stockfoto’s. Die voldeden echter zelden tot nooit aan zijn verwachtingen. Daarom besloot hij ze zelf te gaan schieten.

Mijn passie, inzet en doelgerichtheid hebben me al op allerlei locaties gebracht waar andere fotografen niet kunnen of mogen komen

Remy Sapuletej

Op die wijze ontwikkelde Remy zich tot de “hybride fotograaf” die hij vandaag de dag is. Hij is inmiddels dik 17 jaar actief als fotograaf. In die jaren bouwde hij een divers netwerk en klantenbestand op van internationale dj’s, organisaties en merken. Zowel nationaal als internationaal.  

Zo werkt Remy voor (en met) merken als Peugeot, Sony Nederland, Sigma Benelux, Edox Watches, Glory Kickboxing, Waterdream, Heineken, Topgear Nederland, Endemol Shine, Armada Music, David Lewis, Tommy Hilfiger, TW Steel Watches, Carhartt WIP, Redbull Nederland, Corendon, Tophat Classics, verschillende restaurants, hotels en resorts, influencers en beroemdheden.

Remy: ‘Fotografie is mijn passie en ik kan moeilijk nee zeggen tegen klussen. Mijn passie, inzet en doelgerichtheid hebben me al op allerlei locaties gebracht waar andere fotografen niet kunnen of mogen komen.’ Remy schiet voornamelijk op locatie. Denk aan trouw-, event- en product- en locatie fotografie. Tot voor kort met bijna alleen natuurlijk licht. ‘Ik was nooit zo van het flitsen vanwege het gedoe. Daarom koos ik eigenlijk altijd voor natuurlijk licht. Totdat ik kennis maakte met de continulampen van Nanlite. Net als bij natuurlijk licht, zie je ook bij gebruik van continulicht direct wat er gebeurt met de schaduw, what you see is what you get. Dat werkt fijn, makkelijk en efficiënt. En natuurlijk, om een snelle beweging te bevriezen, zul je moeten flitsen, maar voor de meeste shoots is continulicht meer dan voldoende.’

Meer informatie over Remy vind je hier.